Praca: specjalista ds. komunikacji
Fundacja Centrum Analiz Propagandy i Dezinformacji poszukuje pracownika na stanowisko specjalisty ds. komunikacji. Poniżej prezentujemy podstawowe informacje dotyczące naszej oferty. Nabór na stanowisko ma charakter otwarty i konkurencyjny.
Stanowisko: specjalista ds. komunikacji
Rodzaj umowy: umowa zlecenie w niepełnym wymiarze pracy, 15-25 godzin tygodniowo, stanowisko finansowane z budżetu projektu grantowego
Czas obowiązywania umowy: listopad 2018-wrzesień 2019 z możliwością przedłużenia współpracy po zakończeniu projektu
Fundacja Centrum Analiz Propagandy i Dezinformacji jest organizacją pozarządową ukierunkowaną na wzmacnianie potencjału społeczeństwa obywatelskiego oraz współpracy międzysektorowej i międzypaństwowej w obszarze przeciwdziałania propagandzie i dezinformacji w Polsce oraz państwach sojuszniczych.
Specjalista ds. komunikacji wesprze zespół Fundacji w przygotowaniu i realizacji strategii komunikacji, której celem jest zwiększanie świadomości i wiedzy społeczeństwa na temat zagrożeń informacyjnych, wspieranie rozwoju społeczeństwa obywatelskiego oraz wzmacnianie współpracy krajowych i zagranicznych środowisk naukowych, eksperckich, dziennikarskich, społecznych, biznesowych i politycznych w obszarze przeciwdziałania propagandzie, dezinformacji oraz innym zagrożeniom dla przestrzeni informacyjnej.
Obowiązki:
- współpraca przy opracowaniu i wdrażaniu strategii komunikacji Fundacji;
- współpraca przy opracowaniu, realizacji i monitorowaniu kampanii informacyjnych Fundacji w mediach tradycyjnych, internetowych oraz mediach społecznościowych, w tym kampanii dotyczących bieżących projektów Fundacji;
- prowadzenie strony internetowej i portali społecznościowych Fundacji (Facebook, Twitter);
- tworzenie materiałów tekstowych, graficznych, audio i video Fundacji;
- współpraca z mediami i partnerami Fundacji.
Wymagania:
- doświadczenie w przygotowaniu strategii komunikacji organizacji;
- znajomość specyfiki pracy w sektorze pozarządowym;
- znajomość rynku medialnego w Polsce i najnowszych trendów w funkcjonowaniu mediów społecznościowych;
- doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii informacyjnych w mediach tradycyjnych, internetowych i społecznościowych;
- umiejętność tworzenia materiałów tekstowych, graficznych, audio i video;
- umiejętność pracy w zespole;
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
- samodzielność, kreatywność i dobra organizacja pracy.
Osoby zainteresowane dołączeniem do zespołu Fundacji prosimy o przesłanie CV oraz wskazanie 2-3 błędów komunikacyjnych naszej Fundacji wraz z ich uzasadnieniem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W tytule wiadomości prosimy o umieszczenie: „specjalista ds. komunikacji”. Na zgłoszenia czekamy do 28 października br.
Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Fundację Centrum Analiz Propagandy i Dezinformacji w celu i zakresie niezbędnym dla procesu rekrutacji.”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.