Aktualności

Praca: specjalista ds. fundraisingu

Fundacja Centrum Analiz Propagandy i Dezinformacji poszukuje pracownika na stanowisko specjalisty ds. fundraisingu. Poniżej prezentujemy podstawowe informacje dotyczące naszej oferty. Nabór na stanowisko ma charakter otwarty i konkurencyjny.

Stanowisko: specjalista ds. fundraisingu

Rodzaj umowy: umowa zlecenie w niepełnym wymiarze pracy, 15-25 godzin tygodniowo, stanowisko finansowane z budżetu projektu grantowego

Czas obowiązywania umowy: listopad 2018-wrzesień 2019 z możliwością przedłużenia współpracy po zakończeniu projektu

Fundacja Centrum Analiz Propagandy i Dezinformacji jest organizacją pozarządową ukierunkowaną na wzmacnianie potencjału społeczeństwa obywatelskiego oraz współpracy międzysektorowej i międzypaństwowej w obszarze przeciwdziałania propagandzie i dezinformacji w Polsce oraz państwach sojuszniczych.

Specjalista ds. fundraisingu wesprze zespół Fundacji w przygotowaniu i realizacji strategii fundraisingowej, której celem jest profesjonalne i systematyczne pozyskiwanie finansowania działań statutowych Fundacji.

Obowiązki:

  • współpraca przy opracowaniu i wdrażaniu strategii fundraisingowej Fundacji;
  • współpraca przy pozyskiwaniu partnerów finansowych, przygotowaniu ofert i negocjacji umów;
  • współpraca z pozyskanymi sponsorami, partnerami biznesowymi i instytucjonalnymi oraz darczyńcami Fundacji;
  • reprezentowanie organizacji na zewnątrz na spotkaniach, konferencjach, wydarzeniach branżowych celem pozyskiwania nowych kontaktów, szans finansowania oraz budowania pozytywnego wizerunku Fundacji;
  • opracowywanie wniosków o dofinansowanie pozyskiwane z różnych źródeł krajowych i zagranicznych oraz monitorowanie wykorzystania pozyskanych dotacji, w tym współpraca z działem księgowym w sprawie rozliczania przyznanych dotacji.

Wymagania:

  • znajomość specyfiki pracy w sektorze pozarządowym;
  • doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy polskich i zagranicznych;
  • doświadczenie w opracowaniu wniosków grantowych;
  • doświadczenie w planowaniu i rozliczaniu budżetów projektowych;
  • doświadczenie we współpracy z partnerami biznesowymi i instytucjonalnymi z Polski i zagranicy;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
  • umiejętności negocjacyjne;
  • samodzielność, kreatywność i dobra organizacja pracy;
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym przygotowanie wniosku projektowego i komunikacji z partnerami zagranicznymi Fundacji.


Osoby zainteresowane dołączeniem do zespołu Fundacji prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W tytule wiadomości prosimy o umieszczenie: „specjalista ds. fundraisingu”. Na zgłoszenia czekamy do 28 października br.

Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Fundację Centrum Analiz Propagandy i Dezinformacji w celu i zakresie niezbędnym dla procesu rekrutacji.”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

CYBERSEC 2017 | III Europejskie Forum Cyberbezpieczeństwa

Miło nam poinformować, że Fundacja Centrum Analiz Propagandy i Dezinformacji dołączyła do grona Partnerów Instytucjonalnych jednej z największych konferencji o cyberbezpieczeństwie w Europie - CYBERSEC 2017. Tym samym mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w III Europejskim Forum Cyberbezpieczeństwa – CYBERSEC 2017, które odbędzie się w dniach 9 - 10 października 2017 roku w Centrum Kongresowym ICE Kraków.

Praca: specjalista ds. komunikacji

Fundacja Centrum Analiz Propagandy i Dezinformacji poszukuje pracownika na stanowisko specjalisty ds. komunikacji. Poniżej prezentujemy podstawowe informacje dotyczące naszej oferty. Nabór na stanowisko ma charakter otwarty i konkurencyjny.

Stanowisko: specjalista ds. komunikacji

Rodzaj umowy: umowa zlecenie w niepełnym wymiarze pracy, 15-25 godzin tygodniowo, stanowisko finansowane z budżetu projektu grantowego

Czas obowiązywania umowy: listopad 2018-wrzesień 2019 z możliwością przedłużenia współpracy po zakończeniu projektu

Fundacja Centrum Analiz Propagandy i Dezinformacji jest organizacją pozarządową ukierunkowaną na wzmacnianie potencjału społeczeństwa obywatelskiego oraz współpracy międzysektorowej i międzypaństwowej w obszarze przeciwdziałania propagandzie i dezinformacji w Polsce oraz państwach sojuszniczych.

Specjalista ds. komunikacji wesprze zespół Fundacji w przygotowaniu i realizacji strategii komunikacji, której celem jest zwiększanie świadomości i wiedzy społeczeństwa na temat zagrożeń informacyjnych, wspieranie rozwoju społeczeństwa obywatelskiego oraz wzmacnianie współpracy krajowych i zagranicznych środowisk naukowych, eksperckich, dziennikarskich, społecznych, biznesowych i politycznych w obszarze przeciwdziałania propagandzie, dezinformacji oraz innym zagrożeniom dla przestrzeni informacyjnej.

Obowiązki:

  • współpraca przy opracowaniu i wdrażaniu strategii komunikacji Fundacji;
  • współpraca przy opracowaniu, realizacji i monitorowaniu kampanii informacyjnych Fundacji w mediach tradycyjnych, internetowych oraz mediach społecznościowych, w tym kampanii dotyczących bieżących projektów Fundacji;
  • prowadzenie strony internetowej i portali społecznościowych Fundacji (Facebook, Twitter);
  • tworzenie materiałów tekstowych, graficznych, audio i video Fundacji;
  • współpraca z mediami i partnerami Fundacji.

Wymagania:

  • doświadczenie w przygotowaniu strategii komunikacji organizacji;
  • znajomość specyfiki pracy w sektorze pozarządowym;
  • znajomość rynku medialnego w Polsce i najnowszych trendów w funkcjonowaniu mediów społecznościowych;
  • doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii informacyjnych w mediach tradycyjnych, internetowych i społecznościowych;
  • umiejętność tworzenia materiałów tekstowych, graficznych, audio i video;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
  • samodzielność, kreatywność i dobra organizacja pracy.


Osoby zainteresowane dołączeniem do zespołu Fundacji prosimy o przesłanie CV oraz wskazanie 2-3 błędów komunikacyjnych naszej Fundacji wraz z ich uzasadnieniem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W tytule wiadomości prosimy o umieszczenie: „specjalista ds. komunikacji”. Na zgłoszenia czekamy do 28 października br.

Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Fundację Centrum Analiz Propagandy i Dezinformacji w celu i zakresie niezbędnym dla procesu rekrutacji.”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Fundacja CAPD rozpoczyna swoją działalność

Fundacja Centrum Analiz Propagandy i Dezinformacji jest pierwszą organizacją pozarządową w Polsce ukierunkowaną na systemowe i analityczne podejście do wyzwań związanych z obszarem wojny informacyjnej i psychologicznej. Nasze doświadczenie wynika z wielu lat zdobywania praktycznych doświadczeń na tym odcinku oraz współpracy z różnymi organizacjami i podmiotami z Polski i innych państw naszego regionu. Jesteśmy niezależną organizacją apolityczną, która ma jasno wyznaczone cele i jest otwarta na współpracę ze wszystkimi zainteresowanymi nią strukturami rządowymi i pozarządowymi z Polski, ale i innych państw z obszaru transatlantyckiego.